• Αναζήτηση

Για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ετοιμάζεται η Fraport

Σε ανταπόκριση από την Αθήνα η οικονομική επιθεώρηση Handelsblatt επισημαίνει ότι η ελληνική κυβέρνηση σύντομα θα αναζητήσει επενδυτές για άλλα 23 περιφερειακά αεροδρόμια και η γερμανική Fraport ενδιαφέρεται να επεκτείνει την παρουσία της στον τομέα αυτό.

Η εφημερίδα υπενθυμίζει ότι από το 2017 οι Γερμανοί έχουν αναλάβει την αξιοποίηση 14 περιφερειακών αροδρομίων στην Ελλάδα«για 40 χρόνια. Η Fraport έχει ήδη καταβάλει 1,24 δις ευρώ για την εισοδό της στην ελληνική αγορά, ενώ στα προηγούμενα τέσσερα χρόνια έχει επενδύσει 440 εκατομμύρια για νέα τέρμιναλς και αεροδιαδρόμους, καθώς και για έργα συντήρησης. Η Fraport ολοκλήρωσε το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τον Φεβρουάριο του 2021, τρεις μήνες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία».

Σύμφωνα με την Handelsblatt η γερμανική εταιρία ενδιαφέρεται ιδιαιτέρως για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, καθώς «όχι μόνο είναι το μεγαλύτερο από εκείνα που παραμένουν υπό κρατικό έλεγχο, αλλά έχει και εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης» λόγω του Costa Navarino. «Προκειμένου να ανταποκριθεί στην έκρηξη του τουρισμού που αναμένεται στην Ελλάδα μετά την πανδημία, το αεροδρόμιο θα πρέπει να επενδύσει 60 έως 80 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση του σημερινού τέρμιναλ και τη συντήρηση του αεροδιαδρόμου και του περιβάλλοντος χώρου, όπως αναφέρεται σε μελέτη του ελληνικού υπουργείου Μεταφορών. Το ποσό αυτό θα προέλθει από ιδιώτη επενδυτή».

«Αριστοτέχνης στον αυτoσχεδιασμό ο Έλληνας»

«Τί γίνεται με τις διακοπές στην Ελλάδα;» διερωτάται η Süddeutsche Zeitung, υπενθυμίζοντας παράλληλα κάποια παλαιά στερεότυπα: «Η Ελλάδα, αριστοτέχνης του αυτοσχεδιασμού, με μία ιδιαίτερη προτίμηση για το αυθόρμητο καθότι ούτως ή άλλως όλα έρχονται διαφορετικά απ’ ότι τα σχεδιάζει κανείς, ξεκίνησε την τουριστική σεζόν για το 2021 με έναν σχεδιασμό που θυμίζει κινητοποίηση γενικού επιτελείου. Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης έφτασε μέχρι το ακρωτήριο Σούνιο, προκειμένου να παρουσιάσει τις βασικές προτεραιότητες του σχεδίου. (…) Στόχος: μία ασφαλής διαμονή σε έναν από τους πιο αγαπημένους ταξιδιωτικούς προορισμούς της Ευρώπης».

Η εφημερίδα του Μονάχου υπενθυμίζει ότι «ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας: 34,4 εκατομμύρια τουρίστες, 30% του ελληνικού ΑΕΠ, 26% της απασχόλησης το 2019, την καλύτερη τουριστική χρονιά όλων των εποχών. Ο υπουργός Τουρισμού θέλει να επανέλθει σε αυτά τα νούμερα, γι αυτό έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια σε ολόκληρη την Ευρώπη. All you want is Greece είναι το φετινό- και ελαφρώς παιδαριώδες- σλόγκαν του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Που σημαίνει: Η ανθρωπότητα χρειάζεται ένα διάλειμμα, ας πάμε λοιπόν στην Ελλάδα. Κατανοητό. Όπως η Γερμανία εξαρτάται από τις εξαγωγές, έτσι και η Ελλάδα εξαρτάται από τον τουρισμό».

ΠΗΓΗ: www.dw.com, Γιάννης Παπαδημητρίου

Ροή Ειδήσεων