• Αναζήτηση

Ο Δήμος Γορτυνίας στο «Remote in the Peloponnese – Meet the Locals»

Ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης παρευρέθηκε και συμμετείχε ενεργά στην εκδήλωση «Meet the Locals» η οποία διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δράσης «Remote in the Peloponnese» που υλοποιεί η πρωτοβουλία workfromgreece.gr της Marketing Greece, μέλος του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), σε συνεργασία με την κοινότητα Tursi Digital Nomads.

Η δράση «Remote in the Peloponnese» πραγματοποιείται από τις 6 έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2025 στο γραφικό χωριό Ράφτη Γορτυνίας, όπου digital nomads και remote workers από την Ευρώπη και την Αμερική εργάζονται εξ αποστάσεως, ενώ παράλληλα ανακαλύπτουν τη φύση, τα παραδοσιακά χωριά και την πλούσια άυλη πολιτιστική κληρονομιά της Γορτυνίας μέσα από οργανωμένες δραστηριότητες. Η πρωτοβουλία υλοποιείται με τη στήριξη χορηγιών, τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Κυβέρνησης και συνεργάζεται με τοπικούς φορείς και κοινότητες.

Στο πλαίσιο του προγράμματος διοργανώθηκε το Meet the Locals event, μία ιδιαίτερη συνάντηση μεταξύ των επισκεπτών και της τοπικής κοινωνίας, δίνοντας την ευκαιρία σε επαγγελματίες, φορείς και κατοίκους να γνωρίσουν από κοντά τους digital nomads, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να δημιουργήσουν γέφυρες συνεργασίας.

Η ιδρύτρια της Tursi Digital Nomads Μαρία Βασλή δήλωσε κατά την έναρξη της εκδήλωσης: «Η επιλογή της ορεινής Αρκαδίας ως προορισμού για την δημιουργία κοινότητας ψηφιακών νομάδων μας δικαίωσε απόλυτα. Η φυσική ομορφιά της περιοχής, η ζεστασιά και η φιλοξενία των κατοίκων και η πληθώρα δραστηριοτήτων που παρέχονται στο Δήμο Γορτυνίας μας εξέπληξε θετικά. Πιστεύουμε πλέον με βεβαιότητα ότι αποτελεί μία ιδανική διέξοδο για την επίτευξη του work-life balance και ότι έχει όλες τις δυνατότητες να εξελιχθεί σε ένα κορυφαίο προορισμό για ψηφιακούς νομάδες που αναζητούν μια αυθεντική εμπειρία.»

Ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιλογή της Γορτυνίας ως τόπο υλοποίησης της δράσης και δεσμεύθηκε να συνεχίσει να στηρίζει πρωτοβουλίες που προωθούν τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και αναδεικνύουν τον τόπο ως προορισμό φιλοξενίας, καινοτομίας και πολιτισμού.

Στην ερώτηση που έθεσαν οι διοργανωτές προς τον Δήμαρχο Γορτυνίας σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ένας digital nomad θα μπορούσε να επιλέξει τη Γορτυνία ως τόπο διαμονής, ο κος Κούλης ανέφερε:
«Ο τόπος προσφέρει ένα φυσικό περιβάλλον και μία εμπειρία ζωής που δύσκολα συναντάται αλλού: βουνά, ποτάμια και ελατοδάση συνθέτουν ένα τοπίο που εμπνέει δημιουργικότητα και πνευματική ανάταση, ενώ η ηρεμία της περιοχής επιτρέπει απόλυτη συγκέντρωση στην εργασία, μακριά από τον θόρυβο της πόλης. Παράλληλα, η μηδενική εγκληματικότητα απαλλάσσει τους κατοίκους από τα άγχη των μεγαλουπόλεων, ενώ οι εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως οι πεζοπορίες, το rafting στον Λούσιο, η ποδηλασία και οι φυσιολατρικές εξορμήσεις, δημιουργούν μια ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική ζωή».

Σχετικά με τις υποδομές για εργασία, τόνισε ότι η Γορτυνία διαθέτει σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο, με σταδιακή ενίσχυση της πρόσβασης μέσω νέων τεχνολογιών, όπως η οπτική ίνα και το 5G, ενώ η εγγύτητα με την Αθήνα – μόλις δύο ώρες οδικώς – καθιστά εύκολη τη μετακίνηση όταν αυτό απαιτείται.
Τέλος, αναφέρθηκε στην καθημερινότητα και τον πολιτισμό της περιοχής, επισημαίνοντας τη φιλοξενία και τη ζεστασιά των κατοίκων, την αίσθηση κοινότητας και ασφάλειας, αλλά και την ποιότητα ζωής που προσφέρει η τοπική γαστρονομία με αγνά προϊόντα και παραδοσιακές συνταγές.
Επιπλέον, η Γορτυνία διαθέτει ανεκτίμητο πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο: από την αρχαία Γόρτυνα έως τη Δημητσάνα και τη Στεμνίτσα, τα μοναστήρια και τα μουσεία, συνθέτοντας μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει εργασία, έμπνευση και πολιτισμό.

Αναφερόμενη στην πρωτοβουλία Workfromgreece.gr της Marketing Greece, η Marketing Manager Ανδρονίκη Κάλφα ανέφερε ότι ξεκίνησε το 2021 και έχει στόχο την ενίσχυση δράσεων για την προσέλκυση digital nomads και remote workers, τονίζοντας ότι, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας www.workfromgreece.gr, καθώς και μέσω workshops, activations σε προορισμούς, διεθνείς συμμετοχές και συνεργασίες, στηρίζεται η ανάπτυξη μιας νέας τουριστικής ταυτότητας για τη χώρα.

Σχετικά με το αποτύπωμα των Digital Nomads στην Ελλάδα, η Marketing Manager της Marketing Greece, Κατερίνα Γιατράκου επεσήμανε ότι η παρουσία των digital nomads αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την Ελλάδα και τους προορισμούς της καθώς συνεισφέρει στην ενίσχυση των τοπικών εσόδων και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας με τις τοπικές κοινωνίες, στη διαμόρφωση προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της διεθνούς κοινότητας και στη συνολική αναβάθμιση των υποδομών, ενώ παράλληλα, δημιουργείται ένα ισχυρό δίκτυο ambassadors της Ελλάδας, καθώς οι digital nomads γνωρίζουν εις βάθος τους προορισμούς, ενσωματώνονται στην τοπική κουλτούρα και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με τα παγκόσμια δίκτυα επαφών τους.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης οι Αντιδήμαρχοι Γορτυνίας Δημήτρης Καζάς και Δημήτρης Μπόρας, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Ράφτη Γιάννης Μητρόπουλος και ο Πρόεδρος του Διασυνεδριακού-Πολιτιστικού Κέντρου Δημητσάνας Κώστας Λάμπρου.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ροή Ειδήσεων