• Αναζήτηση

Θεσσαλονίκη: Τρένο με 51 επιβάτες έπεσε σε δέντρο, τραυματίστηκε ο μηχανοδηγός

Σε δέντρο προσέκρουσε η αμαξοστοιχία 1634 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη  Δράμα, στο ύψος των Λαχανόκηπων.

Συγκεκριμένα, Μηχανοδηγός της Hellenic Train τραυματίστηκε (ευτυχώς ελαφρά) όταν η αμαξοστοιχία 1634 (Θεσσαλονίκη – Δράμα) που οδηγούσε και στην οποία επέβαιναν 51 επιβάτες, προσέκρουσε σε δέντρο επί της γραμμής στο ύψος των Λαχανόκηπων.

2

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ethnos.gr, αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν το παρμπρίζ του συρμού να σπάσει και ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών να τραυματιστεί και να οδηγηθεί στο νοσοκομείο.

Η αμαξοστοιχία επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη. Αναμένεται σημαντική καθυστέρηση, σημειώνεται στην ενημέρωση της Hellenic Train.

1

«Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Παρασκευή 12/01/2024, η αμαξοστοιχία 1634 (εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Σέρρες / ώρα αναχώρησης 15:15) θα αναχωρήσει με καθυστέρηση 50 λεπτά εως τώρα από τον Ε. Σ. Θεσσαλονίκης, λόγω προβλήματος στην υποδομή (πρόσκρουση σε κορμό δέντρου). Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση», αναφέρεται σε ενημέρωση της Hellenic Train.

Οπως επισημαίνει στο «Εθνος» ο δεύτερος μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας και γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), Αλέξανδρος Ιορδανίδης, επρόκειτο για ένα δέντρο, το οποίο είχε γείρει επικίνδυνα εξαιτίας των σφοδρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή. «Βρισκόταν εντός του περιτυπώματος της γραμμής και λόγω της ταχύτητας που είχε αναπτύξει το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο, ήταν αδύνατο να σταθμεύσει προ του εμποδίου».

Τα πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές και το ακαθάριστο δίκτυο είναι ένα από τα βασικά ζητήματα που θέτουν εδώ και χρόνια οι μηχανοδηγοί τόσο στη διοίκηση του ΟΣΕ, ο οποίος είναι αρμόδιος για την υποδομή, όσο και στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να έχει λυθεί. «Είχαμε τη δέσμευση από το καλοκαίρι ότι θα ξεκινούσαν άμεσα κάποιες απαραίτητες εργολαβίες για εκχόρτωση και αποψίλωση στις γραμμές, αρχικά στα πιο επικίνδυνα σημεία και από το φθινόπωρο στο σύνολο του δικτύου. Ορισμένες εργολαβίες ξεκίνησαν, ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό και από το σημερινό συμβάν, το πρόβλημα είναι πολύ εκτεταμένο», λέει ο κ. Ιορδανίδης.

Πηγή φωτό: ethnos.gr

Ροή Ειδήσεων