• Αναζήτηση

Τι θα γίνει τελικά με τα φροντιστήρια: Τα σενάρια για το άνοιγμα και τις Πανελλαδικές

Οι Πανελλαδικές εξετάσεις πλησιάζουν, όμως τα φροντιστήρια της χώρας παραμένουν κλειστά εδώ και έξι μήνες.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε νωρίτερα, την Πέμπτη, η υπουργός Παιδείας οι Πανελλαδικές θα ξεκινήσουν στις 14 Ιουνίου για τα Γενικά Λύκεια και στις 15 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ. Μέχρι στιγμής, όμως, δεν υπάρχει εισήγηση της επιτροπής λοιμωξιολόγων για άνοιγμα των φροντιστηρίων. Παρά ταύτα, ο κλάδος των φροντιστηριούχων ελπίζει ότι τα φροντιστήρια θα πάρουν το «πράσινο φως» μετά το Πάσχα, μαζί -ή λίγο μετά- με το άνοιγμα της εστίασης και άλλων δραστηριοτήτων.

«Εμείς θέλουμε να ανοίξουμε και δεν κατανοούμε γιατί παραμένουμε κλειστοί. Εκτιμούμε ότι μετά το Πάσχα θα ανοίξουμε όλοι. Επιτρέπονται εξετάσεις, ανοίγουν άλλες δραστηριότητες και εμείς θα μείνουμε κλειστοί; Δεν πιστεύω ότι θα γίνει έτσι» λέει στο iefimerida.gr ο Γιάννης Βαφειαδάκης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (ΟΕΦΕ), επισημαίνοντας ότι παραμένουν κλειστοί από τις 6 Νοεμβρίου του 2020.

Φροντιστήρια: Ο κίνδυνος για υποψηφίους δυο ταχυτήτων στις Πανελλαδικές
Ο κ. Βαφειαδάκης τονίζει ότι «εμείς είμαστε απόλυτα σύμφωνοι με τα self test, είναι κάτι που θα μπορούσε να ισχύσει και για τα φροντιστήρια. Αρκετοί εκπαιδευτικοί που είναι σε εμάς τα κάνουν στα σχολεία. Επιπλέον, επιταχύνονται και οι εμβολιασμοί. Θα μπουν περισσότεροι καθηγητές (σ.σ. στους εμβολιασμούς) τώρα που ανοίγουν οι πλατφόρμες».

«Τηρούμε όλα τα μέτρα και είμαστε βέβαιοι ότι θα είναι ασφαλές. Εμείς πληρώνουμε ότι κάνουμε καλύτερη τηλεκατάρτιση από το σχολείο. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι μια εικόνα, το “σε βλέπω, με βλέπεις”. Εμείς έχουμε διαδραστικούς πίνακες, γραφίστες, όλα τα μέσα για να δώσουμε μια εξαιρετική παροχή» προσθέτει ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ.

Η πολύμηνη αποχή από τα δια ζώσης μαθήματα στα φροντιστήρια θα έχει επίπτωση, σύμφωνα με την ΟΕΦΕ. «Φοβούμαστε ότι θα δημιουργήσει υποψηφίους δυο ταχυτήτων. Υπάρχουν παιδιά που επηρεάζονται αρνητικά, έχουν διάσπαση προσοχή ή διάφορες μαθησιακές δυσκολίες. Ή απλά είναι σε χώρο με κακό σήμα ή και χωρίς τα μέσα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θέλει καλή σύνδεση, καλό υπολογιστή και ένα δωμάτιο να απομονώνεσαι. Αν γίνεται στο σαλόνι, με τους γονείς ή τα αδέρφια δίπλα, δεν λειτουργεί σωστά. Και τα παιδιά δεν έχουν όλα τις ίδιες ανέσεις. Αυτό είναι οι δυο ταχύτητες» καταλήγει ο Γιάννης Βαφειαδάκης.

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, το ζήτημα των φροντιστηρίων θα τεθεί στην ατζέντα των ειδικών την επόμενη εβδομάδα (Μεγάλη Εβδομάδα), δίχως να έχει αποσαφηνιστεί αν θα ληφθεί ταυτόχρονα η απόφαση ή αν θα μετατεθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/panellinies/frontistiria-senaria-gia-anoigma-kai-panelladikes

Ροή Ειδήσεων