Η Καλαμάτα, η Πάτρα και ο Βόλος είναι οι επόμενες τρεις πόλεις της Ελλάδας στις οποίες θα αποκτήσει παρουσία μέχρι το τέλος του έτους η Pepco, ενισχύοντας ταυτόχρονα περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην Αθήνα.
Ήδη η εταιρεία αναζητεί προσωπικό για τη στελέχωση καταστημάτων σε Αγία Παρασκευή, Καλλιθέα και Πειραιά. Το εν λόγω πλάνο επιβεβαιώνει, αν μη τι άλλο, τον αρχικό σχεδιασμό της πολωνικής αλυσίδας για ταχεία επέκταση σε όλη την Ελλάδα, σχεδιασμός που φαίνεται ότι τηρείται εξαιτίας και των ικανοποιητικών επιδόσεων που σημειώνει η εταιρεία στην ελληνική αγορά.
Ήδη από χθες λειτουργεί το κατάστημα της Pepco στα Ιωάννινα στο εμπορικό πάρκο της Top Parks της Trade Estates (του ομίλου Φουρλή), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων στην Ελλάδα σε 16, ενώ τον Αύγουστο θα προστεθεί ένα ακόμη σημείο πώλησης της Pepco στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην Πυλαία, εντός του εμπορικού πάρκου Florida 1, το οποίο επίσης ανήκει στην Trade Estates.
«Τα πλάνα μας είναι πολύ φιλόδοξα για την ελληνικά αγορά και από τη τεράστια εμπειρία μας, μόλις ιδρύσουμε καταστήματα σε μία νέα αγορά, βιώνουμε το φαινόμενο της χιονοστιβάδας και είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε γρήγορα την επιχείρηση. Τους επόμενους μήνες σχεδιάζουμε να ανοίγουμε κατά μέσο όρο τρία καταστήματα κάθε μήνα σε πόλεις, όπως η Αθήνα, ο Βόλος, η Καλαμάτα και η Πάτρα», τόνισε χαρακτηριστικά, μιλώντας στην «Καθημερινή», η κυρία Γιοάνα Γιοάνιτσα, περιφερειακή διευθύντρια μάρκετινγκ της Pepco.
Αν και δεν αποκάλυψε το ύψος των επενδύσεων που έχει πραγματοποιήσει έως σήμερα στην Ελλάδα η πολωνική αλυσίδα, η ίδια ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η στρατηγική της Pepco έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια πολύ επιτυχημένη και ευέλικτη στις απαιτήσεις της αγοράς και κυρίως στις ανάγκες των πελατών μας».
Η εταιρεία η οποία ξεκίνησε εμπορικά τη δραστηριότητά της τον περασμένο Οκτώβριο (η σύσταση της θυγατρικής στην Ελλάδα έγινε τον Ιανουάριο του 2022) εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της από πλευράς τζίρου.
«Τα αποτελέσματα των πωλήσεων μετά από περίπου έναν χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά είναι πολύ καλά. Βλέπουμε μεγάλο ενδιαφέρον από το καταναλωτικό κοινό και αυτό μας ενθαρρύνει να θέσουμε φιλόδοξους στόχους για να συνεχίσουμε την επέκτασή μας τον επόμενο χρόνο και συνεχώς να βελτιώνουμε τις προσφορές και τις τιμές», δήλωσε η εκπρόσωπος η κυρία Γιοάνιτσα.
Και πρόσθεσε: «Σχεδιάζουμε να επιμείνουμε στην αποστολή μας που είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας την ευκολότερη πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα που θέλουν και χρειάζονται κάθε μέρα, για να ντύνουν τις οικογένειές τους, να διακοσμούν και να λειτουργούν τα σπίτια τους με χαμηλές τιμές».
Σήμερα η Pepco διαθέτει στην Ελλάδα 6 καταστήματα στην Αττική, 4 στη Θεσσαλονίκη και από 1 σε Λάρισα, Ιωάννινα, Βέροια, Κιλκίς, Κόρινθο και Ξάνθη.
H πολωνική αλυσίδα διαθέτει αυτή τη στιγμή περί τα 3.000 καταστήματα σε 17 ευρωπαϊκές χώρες και έχει θέσει ως στόχο να γίνει η μεγαλύτερη, η καλύτερη, η φθηνότερη και η πιο γνωστή εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού στην Ευρώπη.
Πηγή: kathimerini.gr
Δήμητρα Μανιφάβα