• Αναζήτηση

Συνταξιοδοτείται η υπάλληλος Όλγα Παναγιωτοπούλου

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας δέχθηκε σήμερα, Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024, τη δημοτική υπάλληλο στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων, Όλγα Παναγιωτοπούλου, η οποία…

Ροή Ειδήσεων