• Αναζήτηση

Β. Τζαμουράνης: “Η κοινή πρόταση παρατάξεων των μειοψηφιών για τον δρόμο «ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ»”

“Σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου ο Δήμαρχος Καλαμάτας υπερασπιζόμενος τις θέσεις του επι της ΜΠΕ του δρόμου «Καλαμάτας_Ριζόμυλος» (οι οποίες καταψηφίσθηκαν στο Δ.Σ. της 24/6/2020 με 22 ψήφους κατά και 15 ψήφους υπέρ),επέκρινε τις μειοψηφίες υποστηρίζοντας ότι αυτά που πρότειναν «ήταν ένα σύνολο προτάσεων που διαμορφώνονταν εκείνη την στιγμή και ότι κάποιες ερχόντουσαν σε σύγκρουση και ακύρωναν κάποιες άλλες».Μίλησε μάλιστα για «ένα τακτικισμό ,ο οποίος ελπίζουμε να μην αποβεί επιζήμιος για την πόλη μας»

Η πρόταση της αντιπολίτευσης που κατατέθηκε στο ΔΣ ήταν αποτέλεσμα σύγκλισης 4 τουλάχιστον παρατάξεων(Κοσμόπουλου, Τζαμουράνη, Μάκαρη, Κουζή ) (έλαβε στην ψηφοφορία 18 ψήφους υπέρ , 18 ψήφους κατά και 1 λευκό αλλά λόγω της διπλής ψήφου του προέδρου σε περίπτωση ισοψηφίας, δεν υπερίσχυσε) και είχε ως βασικό στοιχείο σύγκλισης την κατασκευή επιτέλους ενός σύγχρονου,γρήγορου και ασφαλούς δρόμου που να συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο και στην συνέχεια με την Πύλο και την Μεθώνη.

Τι περιλαμβάνει η κοινή μας πρόταση ?

Την μη διέλευση του δρόμου μέσα από το πολεοδομικό σχέδιο του Ασπροχώματος (κόμβο Ζαφείρη) αλλά την συνέχισή του επι υφιστάμενου δρόμου δίπλα στο ποταμό Άρι και σύνδεσή του με την Νέα είσοδο σε σημείο κοντύτερα στη Καλαμάτα ,πριν την σιδηροδρομική γέφυρα.(κατατέθηκε σχετικό σχέδιο)
Την κατασκευή του τμήματος από τον κόμβο Αναγνωσταρά μέχρι την σύνδεση με την Ν.είσοδο με 4 λωρίδες(2 λωρίδες ανά κατεύθυνση) και όχι με 2 λωρίδες (1 ανά κατεύθυνση) όπως προέβλεπε η ΜΠΕ του Υπουργείου. Μάλιστα κατατέθηκε και εναλλακτική πρόταση για ένα τμήμα με άνοδο-κάθοδο επί υφιστάμενων δρόμων που θα έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των απαλλοτριώσεων και να είναι φωτισμένος (όπως και ο υπόλοιπος προς Μεσσήνη) και όχι αφώτιστος όπως φαίνεται στην πρόταση του Υπουργείου.
Να βελτιωθεί ο δρόμος σύνδεσης Αεροδρομίου με το δυτικό παραλιακό μέτωπο της Καλαμάτας (δρόμος Μπιρμπίτας)
Να κατασκευασθούν παραδρόμοι στην περιοχή της ΒΙΠΕ για ασφαλή εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων αντί της λωρίδας πολλαπλών χρήσεων που περιλαμβάνει η πρόταση του Υπουργείου.
Οι παραπάνω προτάσεις είχαν γίνει γνωστές πριν την συνεδρίαση της Επιτροπής διαβούλευσης και του ΔΣ αφου είχαν γνωστοποιηθεί από τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων είτε με δημοσιεύματα στα τοπικά ΜΜΕ ή με συνεντεύξεις τύπου και δεν πρόκειται για ένα πρόχειρο συνονθύλευμα προτάσεων της στιγμής, όπως ατυχώς επιχείρησε να παρουσιάσει ο κ. Δήμαρχος.

Πρόκειται για προτάσεις βελτίωσης της μελέτης την οποία είχε στείλει το Υπουργείο και η Περιφέρεια για να εκφράσει γνώμη το ΔΣ, η οποία απ’ ότι προέκυψε από την ενημέρωση του Γεν. Δντή του Υπουργείου κ. Καρνέσση πληροί τα περισσότερα κριτήρια για να χρηματοδοτηθεί και εν τέλει να κατασκευασθεί.

ΟΙ προτάσεις μας λοιπόν είναι απόλυτα ρεαλιστικές και υλοποιήσιμες χωρίς σημαντικό επιπλέον κόστος που θα ωφελήσουν αυτονόητα την πόλη μας εφόσον γίνουν αποδεκτές.

Αναρωτιέμαι λοιπόν για ποιό τακτικισμό μιλάει ο κ. Δήμαρχος και πώς η πρόταση των μειοψηφιών μπορεί- κατά τα λεγόμενά του – να αποβεί επιζήμια για την πόλη?

Εκτός αν πιστεύει ότι κάθε φορά που καταψηφίζεται πρόταση της Δημ. Αρχής από την πλειοψηφία του ΔΣ φταίει η Αντιπολίτευση! Σ’ αυτήν την περίπτωση όμως θεωρώ ότι είναι πιο συνετό να προβληματισθεί για την λειτουργία και τις εισηγήσεις της Δημ. Αρχής παρά να ρίχνει τον λίθο του αναθέματος στις μειοψηφίες.

Μάλιστα θα ήθελα να τον διαβεβαιώσω ότι ζημιά στην πόλη δεν πρόκειται να επέλθει από προτάσεις των παρατάξεων της μειοψηφίας , και σε καμμιά περίπτωση από την παράταξή μας, αλλά από την αβελτηρία της Δημ. Αρχής σε σειρά θεμάτων που επιβεβαιώνεται ενδεικτικά με την απρονοησία της στην προσωρινή διαχείριση των απορριμμάτων στην Μαραθόλακα με αποτέλεσμα ο Δήμος να βρίσκεται σε έκτακτη ανάγκη, με την αδικαιολόγητη καθυστέρησή της να δημοπρατήσει τώρα το σύστημα πυρόσβεσης στην Μαραθόλακα ενώ η μελέτη είχε συνταχθεί από τον Μάιο 2019 , από την αδυναμία της να διαχειρισθεί και να ολοκληρώσει γρήγορα το μικρό έργο της οδού Ιατροπούλου που ταλαιπωρεί πεζούς και επαγγελματίες τόσο καιρό, από την ατελέσφορη διαδικασία που ακολούθησε στο κληροδότημα Παναγιώταρου, παρά τις συγκεκριμένες επισημάνσεις μας (παρατάξεις της αντιπολίτευσης) στην Ο.Ε. ,που οδήγησε στην ανάκληση της απόφασης κ.α.

Βασίλης Τζαμουράνης ,Δημ.Σύμβουλος

Επικεφαλής Δημ. Παράταξης «ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΣ»”.

Ροή Ειδήσεων