Μια ξεχωριστή, φαντασμαγορική μουσικοχορευτική παράσταση, διοργανώθηκε από το Λύκειο Ελληνίδων Καλαμάτας χθες, στο Ανοιχτό Θέατρο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Στην εκδήλωση, έλαβαν μέρος τα παιδικά και εφηβικά χορευτικά τμήματα του τοπικού Λυκείου,
μαζί με χορευτές από τα Λύκεια των Ελληνίδων της Πελοποννήσου.







