• Αναζήτηση

Προληπτικός οδοντιατρικός έλεγχος στο Δημοτικό Σχολείο Άριος

Με χαμόγελα και ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους μαθητές πραγματοποιήθηκε την π. εβδομάδα, η επίσκεψη στελεχών του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Καλαμάτας στο Δημοτικό Σχολείο Άριος, στο πλαίσιο δράσης αγωγής υγείας με θέμα τον προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο.

Τον έλεγχο πραγματοποίησε εκπρόσωπος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Μεσσηνίας. Παράλληλα, οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής καθώς και της φροντίδας των δοντιών

Η δράση αυτή αποτέλεσε την όμορφη ολοκλήρωση μιας σειράς συνεργασιών και παρεμβάσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, με κοινό στόχο την προαγωγή της υγείας.

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καλαμάτας ευχαριστεί θερμά την οδοντίατρο Χριστίνα Μουστάκη για την πολύτιμη συνεργασία και τη συμβολή της στην υλοποίηση της δράσης.

Ροή Ειδήσεων