Δεκάδες κάτοικοι, επαγγελματίες, αλλά και εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων,
καθώς και ο Δήμαρχος Γορτυνίας,
Ευστάθιος Κούλης, με αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβουλους, βρέθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου,
στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου,
για να διαμαρτυρηθούν, στο πλαίσιο αντίστοιχης απόφασης που είχε ληφθεί, για τους κομμένους δρόμους της Γορτυνίας.
Η Γορτυνία μετά το Φεβρουάριο, βρίσκεται αποκομμένη, τόσο από τις άλλες περιοχές της Αρκαδίας, όσο και της Ηλείας,
αφού η Εθνική Οδός Τρίπολης –Πύργου, έχει κλείσει στο Λιβαδάκι και στα Λαγκάδια.







