Συνεχίζονται τα έργα αναβάθμισης στο Δημοτικό Στάδιο Καλαμάτας,
με τα συνεργεία να έχουν ξεκινήσει τις εργασίες για την τοποθέτηση του στεγάστρου, καθώς έχουν έρθει και τα υλικά.
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιωργος Λαζαριδης,
ζητά την κατανόηση του κοινού, καθώς οι χώροι άθλησης του σταδίου παραμένουν κλειστοί για λόγους ασφαλείας,
τονίζει όμως ότι τα έργα είναι απαραίτητα να γίνουν.







