• Αναζήτηση

Στον Δήμαρχο η σχολική ομάδα βόλεϊ αγοριών του 3ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας

Τα μέλη της σχολικής ομάδας βόλεϊ αγοριών του 3ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας, υποδέχθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος της πόλης Θανάσης Βασιλόπουλος, σήμερα Δευτέρα 22…

Ροή Ειδήσεων