Παραμενουμε στην επισκεψη τουυπουργου Υποδομών,
ο οποιος στη συνέχεια επισκέφθηκε το δημαρχείο Καλαμάτας,
όπου και ανακοίνωσε την κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου, στο 22ο δημοτικό σχολείο της πόλης. Παράλληλα, έγινε και αναφορά στα σχολεία της Καλαμάτας που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα ‘’Μαριέττα Γιαννάκου’’.






