Έξι μήνες μετά τα μπλόκα, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι, εξακολουθούν να είναι αντιμέτωποι με πολλά και άλυτα προβλήματα .
Έτσι σήμερα Ομοσπονδία Αγρο το κτηνοτροφικών Συλλόγων Μεσσηνίας, προχώρησε σε κινητοποίηση στην Καλαμάτα, με παράσταση διαμαρτυρίας,
στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Όπως τόνισαν, οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν, καθώς μόνο μεσα από αυτές κερδίζουν κάτι.






