• Αναζήτηση

Αυτοψία Δημάρχου στο έργο της παράκαμψης Νεοχωρίου και βελτίωσης του δρόμου έως διασταύρωση με 8η επαρχιακή οδό

Αυτοψία στο έργο «Παράκαμψη Νεοχωρίου και βελτίωση του δρόμου από Νεοχώριο έως διασταύρωση με 8η Επαρχιακή οδό», πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος. Στην αυτοψία παρέστησαν επίσης ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Σπύρος Κοντοθανάσης, ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Νεοχωρίου Στάθης Σωτηρόπουλος, ο πρώην πρόεδρος της Δ.Κ. Θανάσης Ρίκας και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Πρόκειται για ένα κομβικής σημασίας οδικό έργο για τον Δήμο Μεσσήνης το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με προϋπολογισμό 1,6 εκατ. ευρώ. Το συνολικό μήκος της παρέμβασης ανέρχεται σε 2.026,28 μέτρα.

Η επανεκκίνηση των εργασιών κατέστη εφικτή μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των διαδικασιών απαλλοτρίωσης, μιας ιδιαίτερα απαιτητικής και χρονοβόρας διαδικασίας. Οι εργασίες στα 750 μέτρα της νέας χάραξης, βρίσκονται πλέον σε πλήρη εξέλιξη.

«Το πολύ σημαντικό αυτό έργο, μπαίνει στην τελική ευθεία περάτωσης. Ξεπεράσαμε απαιτητικές γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν τη συντέλεση της απαλλοτρίωσης και πλέον το έργο θα συνεχιστεί με γρήγορους ρυθμούς έως την ολοκλήρωσή του. Θα συμβάλλει στην οδική ασφάλεια και θα συνδέσει τους οικισμούς της ενδοχώρας με την παραλιακή ζώνη, συντομεύοντας τη μεταξύ τους απόσταση. Παράλληλα θα εξαλείψει προβλήματα που δημιουργούσε η διέλευση βαρέων οχημάτων εντός του οικισμού και επιπλέον θα εξυπηρετεί μια εκτεταμένη αγροτική και κτηνοτροφική περιοχή. Η οδική ασφάλεια, η ομαλή διασύνδεση των οικισμών, η διευκόλυνση της καθημερινότητας και η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, αποτελούν ζητούμενα για τη Δημοτική Αρχή και γι’ αυτά εργαζόμαστε καθημερινά», επεσήμανε ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος.

Ροή Ειδήσεων