Απεργιακές κινητοποιήσεις σήμερα από τους υπαλλήλους των περιφερειών της χώρας.
Στις κινητοποιήσεις συμμετείχαν και οι υπαλληλοι της περιφεριακης ενότητας Μεσσηνιας,
με αιτήματα μεταξύ άλλων την ολοκληρωση του διοικητηρίου, καθώς και την στελέχωση των υπηρεσιών.






