Οι βελτιωτικές εργασίες που έχουν ξεκινήσει στην περιοχή του Κορδία,
στην δυτική παραλία Καλαμάτας, έχουν αρχίσει να αλλάζουν την όψη της περιοχής.
Από αύριο θα λειτουργεί και το σίτρακ στην παραλία, για τη διευκόλυνση των λουόμενων που αντιμετωπίζουν προβλήματα.






