Στην Καλαμάτα αναμένεται να βρεθεί αύριο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, πραγματοποιώντας σειρά επαφών και επισκέψεων που σχετίζονται με σημαντικά έργα υποδομών της Μεσσηνίας. Η παρουσία του στην περιοχή εντάσσεται στο πλαίσιο της παρακολούθησης της πορείας μεγάλων αναπτυξιακών παρεμβάσεων, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για οδικά και μεταφορικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη ενώ θα πραγματοποιήσει αυτοψίες και σε σχολεία που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα Μαριέτα Γιαννάκου.
Κατά την επίσκεψή του αναμένεται να συναντηθεί με τοπικούς φορείς και εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, ενώ στο επίκεντρο των συζητήσεων θα βρεθούν ζητήματα που αφορούν τις υποδομές, τις μεταφορές και την αναπτυξιακή προοπτική της ευρύτερης περιοχής. Η επίσκεψη του υπουργού υπογραμμίζει τη σημασία που αποδίδεται στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Μεσσηνία και αναμένεται να συνοδευτεί από δηλώσεις για τον σχεδιασμό των επόμενων παρεμβάσεων.






