• Αναζήτηση

Καλαμάτα: Σοβαρό τροχαίο στην οδό Αθηνών – Διασωληνωμένη 46χρονη οδηγός δικύκλου

 

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην οδό Αθηνών, στην Καλαμάτα, λίγο πριν από τις 11:00, όταν, υπό συνθήκες που διερευνώνται, συγκρούστηκαν ένα επιβατικό αυτοκίνητο και μία μοτοσικλέτα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το αυτοκίνητο οδηγούσε ένας 20χρονος, ενώ στη μοτοσικλέτα επέβαιναν μία 46χρονη γυναίκα και το ανήλικο παιδί της.

Η σύγκρουση ήταν ιδιαίτερα σφοδρή, με αποτέλεσμα η 46χρονη οδηγός του δικύκλου να τραυματιστεί σοβαρά. Το παιδί που βρισκόταν μαζί της δεν τραυματίστηκε.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε αρχικά την τραυματία στο Νοσοκομείο Καλαμάτας. Ωστόσο, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή της το πρωί της Κυριακής στο Θριάσιο Νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται διασωληνωμένη.

Τα ακριβή αίτια του τροχαίου παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ την προανάκριση για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το ατύχημα έχει αναλάβει το Τμήμα Τροχαίας Καλαμάτας.

Ροή Ειδήσεων